Whole life in a few words..

utorak, 19.05.2015.

NOWADAYS...

Kako je biti mrtav - iz iskustva nekog tko je to nakratko bio...

Smrt je crna praznina, kao kad spavate ali bez snova - samo mrak, kaže muškarac koji je navodno dva puta bio klinički mrtav te sada ima manji strah od smrti..





Smrt je nešto svima zajedničko, istovremeno mistično i banalno, ali i ono što je ljude oduvijek istovremeno motiviralo, fasciniralo i plašilo. Kakav je osjećaj biti mrtav je nešto što se teško može znati, jer dok će religiozni govoriti o svojoj viziji života nakon smrti, skeptični će odmahivati rukom.

Kako god, konkretan i provjeren odgovor teško se može naći, no jedan ga je muškarac pokušao dati na portalu Reddit gdje je odgovarao na pitanja čitatelja. Predstavio se kao muškarac koji je dva puta u svome životu bio mrtav i to po dvije minute, prvi put nakon motorističke nesreće, a drugi put nakon predoziranja analgeticima nakon te nesreće. Pritom je predočio i dokaze o tim slučajevima, kao i jedno od sačuvanih liječničkih izvješća, a navodno je ostao bez pulsa, svijesti i funkcije disanja koji su se povratili tek nakon oživljavanja.



O osjećaju smrti

Nisam imao pojma, to je bila samo mračna praznina. Nikakvih misli, nikakve svijesti, ničega.

Oba puta jednostavno nisam bio tamo. Sve je bilo crno. Opisao bih to kao drijemanje. Kratko spavanje bez snova i potom buđenje kao da sam spavao dugo, a u stvarnosti je to bilo tek 15-ak minuta.

Jedini razlog zbog kojeg to znam je taj što su me liječnici morali obavijestiti o tome. Da mi nisu rekli, ne bi ni znao da sam umro.



Crno ništavilo ili je njegov mozak tako samo popunio rupu u sjećanju?


To definitivno nije bila rupa u sjećanju. Kao kad spavate, a ne sanjate, ne sjećate se ničega. Pa, da i ne. Iskusio sam nešto, a to nešto je bilo ništa.


O osjećaju umiranja



Prvi put je bilo u sekundama prije nesreće. Iskreno, samo sam mislio "o j... ga". Drugi put nisam imao pojma, bio sam u strašnim bolovima i odjednom više nije bilo ničega, jednostavno nije bilo života. Potom sam opet bio budan i u bolovima.



Kako se osjećao nakon što su mu rekli da je umro


Prva reakcija mi je bila "kako je to cool!". Sada ću moći prijateljima i svima da sam umro i vratio se. Nakon što me stvarnost udarila, počeo sam shvaćati kako je moja situacija bila teška.

Definitivno se manje bojim smrti, znam da nije ništa gora od spavanja. Kad umreš, samo prestaneš postojati, nema razloga za brigu...


O pristupu životu nakon smrti


Sve što želim postići u životu je dobro se zabavljati i učiniti drugima život bolji najviše što mogu. Nakon smrti, jedino što će biti bitno o meni je utjecaj koji sam imao na živote ljudi koji su još živi. Nadam se da će moj utjecaj biti pozitivan.

19.05.2015. u 17:51 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  svibanj, 2015 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Posjećenost bloga:



Loading

Mudre misli:

Bori se uvijek za ono što želiš.I zapamti,izgubljeno je samo ono čega se sami odreknemo.

Ako uvijek govoris istinu,nikada ne moras pamtiti sta govoriš.

Svijet se mijenja tvojim primjerom, a ne tvojim mišljenjem.

"Kada bi mi neko zatražio da opišem život u jednoj reči, ta reč bi bila - čekanje. Ceo život nešto čekam. Čekam zoru, rođendan, vikend, leto, ponedeljak, zaborav, pogled, priznanje, večeru, taksi, koncert, ljubav, novu godinu, odgovor, osmeh, poziv, istinu, sudbinu, njega... Čekam izgleda da vreme prođe."


Mnogi bi se ljudi uplašili, kada bi ujutru umesto svog lika, u ogledalu videli svoj karakter.

Misli dobro, pa će dobro i biti.

“Nikada se nemoj sramiti zbog toga što si pokušao, a nisi uspio, jer onaj koji nikad nije pogriješio taj nikad nije pokušao.”


Naime, ovaj svijet je pokvaren. Doista jeste. Ponadaš se, pa te dovedu do propasti. Zaljubiš se, pa ti iščupaju srce. Vjeruješ nekome, pa to iskoristi protiv tebe.

"Nevidljivim nitima najčvršće smo povezani."


Ali, izvinite, što se vi brinete kakvi ste u očima drugih ljudi i šta se o vama misli i zna? Kao da je to važno? Važno je koliko čovjek ima od života i šta u životu načini od sebe, od svoje sredine i svoga potomstva


Priča se da postoje ljudi koje je nemoguće zadržati. Šta god uradiš za njih, malo je. Koliko god se trudio, ispada nedovoljno. I to je potpuno kriva teorija. Njih je moguće zadržati, ali ne vrijede zadržavanja.


Neko na vratima zvoni. Traže me. Šta vredi i da otvaram, kad nisam tu. Ko zna gde sam ja.

"Ne vjerujte ljudima koji se previše trude sebe prikazati dobrima. Oni koji su dobri - dobri su. Oni koji su loši moraju glumiti dobrotu."